TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Mar 17, 2012

Me GUSTA

What up derp and derpina :D
aku just nk cakap
aku skrg ni tgh focus on studying
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Study 1 jam
main game 5 jam , muahahaha tuh lah cara aku study
:B

kau lgsung x berubah , dari kecik smpai ke beso
aku je kne pujuk kau bila nagiss
hahahaha , betul lah cakap org
keras mane pun pompuan uh , hati totap jugak lembut
haish , aku x betul2 x faham PEREMPUAN

aku rindu budak kelas aku
muahaha , aku rindu nk gelak ngan korang ,
hidup 4 HIBISCUS :D

eh asal chuck dtg umah aku ni ?
jap ea aku prgi jemput die masuk umah jap
lahai , bahabun !!!!!!
baru aku igt arini nk prgi dataran !!!!
siallllllllll , lupa lupa
oke bye ==

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!