TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Mar 17, 2012

When i start to get bored

sumpah aku bosan
tadi aku CC aku pengsan 3 kali
serious aku x tipu
tapi pengsang yg sengaja dibuat buat lah
mmg pengsan betul2 , x berlakon
hehe , pernah dengar pass out game ?
aku main tuh lah tadi , die kan tahan nafas
pastuh nnt org tekan dada kau , tgk bape lame kau tahan smpai kau pengsan
sakit pale aku , pengsan 3 kali haha
haishh ==

When i Smile

when i start to be fucking retard

when im afraidwhen i see a bitch coming up
when i start to get anoyed or boring on someone or something
i wish i would't be sad this much but its happen
but its LIFE DUDE ! you have to move on , cant stay the same
that what life thaught me :)
and guess what ! Faiz Aiman will always gonna be Faiz Aiman
nothing change :)
kau faham x aku cakap english ni ?
risau pulak aku haihhh

baru aku perasan aku ade misai hahaha
bodoh nyer , bila aku dah x de kerja ni lah jadi ea
aku nk main game , tapi mak aku x kasi
kne lah ikot ckp mak kan , haha , im sorry

Human expression are more complex than algebraic expression
(Faiz Aiman)
haha , betul kan ? kan ? kan ?
kadang2 , perasaan seseorang tuh lagi rumit dari algebra bagang tuh
haha , apelahai , aku nk tido lah
bye :)

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!