TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Nov 28, 2011

HEY REDJA HERE I COME



arini dgn semangat yang membara bak api , mengenggam bara biar lah smpai menjadi arang ! haha , ceh , dramatik pulak ayt aku nih , aku nk gunting rmbut lah , no point lah aku bela pnjg2 , aku dh sayang rmbut aku , so jom potong hehe ! hey mamak , kasi botak , pastuh buang je kulit pale uh supaya x tumbuh2 balik rmbut ni , haha , sakit oooo , xpe , i love pain , ats tuh gmbr rmbut aku sblum kne potong , biar lah memori pahit tuh pergi skali2 ngan rmbut aku tuh time gunting nnt :')

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!