TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Nov 29, 2011

morningg ~

hello gudmonink . awal kan aku bgun arini ?? ayah aku lah , kejut aku sbb nk suro aku msuk kt top up kt ncet die , ape lah , dlu aku dh ajar cmne nk buat tpi die asyik lupa je , xpe lah , haish , malaysia skrg ni mkin sejuk kan ? mcm dh trun salji je kt luar tuh . aku menggigil kowt mlm td , dh pkai bju 3 lapis pun totap sejuk jugak . tpi abg aku rilek je pkai boxer , ke aku sorang je yang rase kesejukan ni ?? nk kate domam , x pulak , haish , twerp betul lah .

arini aku menjerit dlm bilik air tgk cermin ! '' WAHHHHH RAMBUT DAH PENDEK '' .

aku lapar lah , tpi kt dapur aku xde pape pun . yang ade cume lalat2 beterbangan , xkn nk makan lalat pulak .

arini aku block seseorg , idop kalau nk dengki je susah lah , cuba kalau kau kena ? kau akan rase bnde yg sama bhai , kau tggu ke , doa org yg teranaiya ni makbul kau tau ! fuck atas dahi kau .

thun dpn aku x kira , walaupun terpaksa bertumpah darah sekali pun , aku xnk skola SMK Seri Pagi . aku blah jauh2 , sakit hati je sekolah situ , bdk2 ni ramai yang blah , so aku pun blah lah , duk situ lama2 bkn nyer dapat ape pun , habuk pun xde . jangan tnye lah kenapa aku monyok je thun dpn kalu dtg skola , terpakse tgk muka2 yang mnyakit kan hati , dan terpakse bergaul dgn org yg cilaka . haha kalu aku dpt peluang bercakap time perhimpunan , aku nk speaking sket '' hell yeah , i realy hate this school , i hate you all , i hope you all gonna married a bitchess , and rot in the hell , have a nice trip , fuck above your forehead '' . haha , nak marah , marah lah , kau x taw ape perasaan aku membazir kan mase 3 tahun kt sana , kantin dh lah mcm cibai , masak x ikhlas jer , erghhh , baik dok penjara , makan pun free jer haha .

ayah2 , bila kita nk pindah KL ? kalau x jadi kt KL mana2 pun jadi lah , saya dh x tahan duduk negeri sembilan ni , tapi walau ape pun , aku totap menyokong team bola sepak negeri sembilan , hobin jang hobin !

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!