TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Nov 28, 2011

27 november

hello , airini aku mkn burger
sendiri masak , sendiri makan
servis layan diri haha .

smlm pergi kenduri umah elyas
kakak die kawin , kakak die lawa lah
haha , aku pulak yg hura hara semacam
pastuh rmai tegur , eh Manik !
nape muka kau dh lain , mate kau lebam !
haha , kau ape tau , aku bergadoh ngan power ranger lah .
lps tuh , kitorg lah org yang last balik kenduri tuh hehe .
dtg flm kol 2 , blik kol 6.30
kitorg duduk2 lepak2 , citer mcm2
pastuh , ahmad x abiz2 ckp ,
manik ! mcm mne nk buat rmbut mcm kau
stylo doe , pastuh die tarik2 rmbut aku
rmbut kau pnjg mcm pompuan lah manik kato ea .
hahaha , pantek je ayat kau an .

pastuh time kenduri uh aku ade nmpk
cikgu asyikin ngan anak2 ea
aku pun salam jelah , bajet baik
BERKAT LAH WEYH ! kang PMR BI aku FAILED nagis plak
23 december ni kuar result
aku harap dpt lah result best , leh aku blah dari negeri sembilan ni
aku dah xde pape kt sini dah
sakit ati jerr , lgi pun dok umah asyik kne buli je
mentang2 aku yang bongsu leh lah buli
haish , pastuh arini aku ajar mak aku shuffle ,
korang cayer x ? haha , gila lah
ncet mak aku ade lagu party rock anthem bhai , hebat lah
i love u mom <3 <3

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!