TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Feb 23, 2011

Saye suke buku

Title : Saya suka buku . HAHAHA . bleh percaye ke ?? haha btul beb x caye kou tanye kwn2 aku mst diorg ckp btul pnyer la weyhhh . Buku yg aku suke ialah Facebook anjing ni hah . x bleh idop weyh kalu x online sehari pun .
nsib arini xde kelas photography . lau x mmg bertambah tmbah la penad aku . HAHA .
namun skrg aku msih lagi menguap . smpai lalat dgn senang ati nyer msuk mulut tpi die kluar balik .
die x tahan dgn mulut aku yg panas mcm neraka ni hah . domam =.= 
mulut org demam mmg mcm ni smpai nk berak pun rse mcm taik tu berapi semacam jo , pnas .
kencing pun berasap , evaporation la an .
sendawa kluar api , kentut kluar flamethrower .
bersin smpai umah sndri terbakar . wahhh da mcm fantastic four lak an .
xpe2 deman2 ni pun yg pnting x la truk sgt mcm diwawar kn diatas yo ? 
bodo bonar la sape yg percaye tu .
ayh den ni pun hah , songkek , duit singit ni pun nk minx kt aku , biar aku yg kaya ni tampung idop ko yo ?
yola , duit den keje jual gmbr photography mmg utk kou sorang jela kn bapak ?
kou smakin teruk and aku malu ade bpak mcm kou , kou songlap sume duit aku kt bank , aku x tau ape ko bwat ngan duit tu . duit 2 utk aku blaja nnt la bebal , utk cite2 aku jgk . bodo pnyer org tua . aku malu dpt ayah mcm kou , x reti nk memberi nafkah utk keluage . mama jugak yg terpakse berkerja keras utk menampung kou tau x ? kou tu sbagai ketua keluage . ble aku da besar nnt aku xnk la jd laki , suami mcm kou ni . aku lebih rela idop tanpa ade bapak dari aku ade bapak mcm kou . aku bkn x syg kou whai bapak tapi perangai ko bwat aku semakin bnci bnci dn bnci kt kou . mama masuk hospital aritu pun ko sempat pau mama duit an ? igt aku x tau ko main no ekorrr ?? BODOHH . Jgn arap aku nk jage kou bile aku dh besar nnt , kecuali kalu ko berubah perangai kou yg mcm babi tu . BYE2 org tua , aku dh muak citer psl kou dlm blog aku ni .

luahan hati . write by Faiz aiman .

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!