TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Feb 23, 2011

senyum la manis2 adik manis .

hulala . sakit2 . ckp2 sorang mcm org gile . ckp ngan patung , ngan dinding , ngan comp . smpai aku terpijak batu , aku maki hamun batu 2 mcm die pham ape aku ckp . da bibir pecah . sakit mcm cilabi . nk makan pn merana kne mkn mcm gadis melayu la jwb eaa . sial . da nikkon aku rosak . kucing babi tu la . kaki die tersangkut kt tali kamera aku . nasib lens x pecah . cume x bleh nk on jer . sial . sedih2 sgt2 ni . skrg aku ngah tggu si khair babi sial pukimak tu nk online blackshot . bodo kt klas td bagai nk rak ckp '' uuu nnt lwn blackshot aku beli bom byk2 baling kt ko '' . skali aku baseball bom kou tu meletup kt ko balik . tpi mne ko ni sial ?? jam btul aku . i paling benci menunggu . tido kul 1 , bgun kul 6.10 am pastu mcm zomba aku jln pgi bilik air , mandi kenyang kenyang . lps mndi bersiap siap smpai lupe tutup zip . pastu kemas buku , then mkan ape yg ade kt depan mato . silap2 kuali pun den gigit . lps tu skola , bla bla bla pastu Koko dgr cikgu merhaban kt dpn tu pastu balik . balik jer msk , lapa bonaaa , abg ad  tpi mcm garfield , tau mkn jer , patut la gemok . lps msk mnd kebau , smpai lps mnd kluar2 je btul2 jadi kebau . lps tu tusyen math ngan cikgu osman ganster . blk kul 10.20 pm  . penad tau ?? nk siap kn keje skola lagi . esok exam lagi nk kene rivision lagi . MCM babi penad . ptut la org kate jadi seorg budak form 3 sgt merana . apetah lgi kalu form 5 nnt . x tau la ape jadi .

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!