TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Feb 12, 2012

It's oke , i'll be fine :')



assalamualaikum
korang tgk x citer vanilla coklat ?
yg kt tv3 slot lestary tuh
setiap hari selasa !
pelakon die name mcm aku , '' Aiman mentor '' !!
haha , sweet kan ?
kawin time student , haha sweet gila
untung lah lah aiman kannn haha , dah jadi pelakon skrg

smlm tgk citer kuch kuch hotahe tuh kan
kali pertama aku layan cite industan smpai abis haha
yg x leh tahan
salman khan lah !!
dah x jadi berkahwin pun , sempat lagi berjoget utk anjali ngan rahul
haha , mcm singai , kau x kecewa ke der ??
bapak sejati kau , KERAS SIAL
hahaha

aku nk amik lesen motor tapi aku lahir bulan 8
haish , menunggu lame lah aku nmpk nyerrr
pastuh 27 ni exam pertama
aku cuak gila baiiii
aku kelas sains tulen
so subjek yg paling aku risau sekali adalah
FIZIK !
cikgu mastura die anti gila ngan aku
dlm kelas die , mst aku je yg kne dipersalahkan
aku rase mcm nk give up nk masuk kelas kau weyh
serious aku mmg x dah anoy gila ni

aku dah cakap dahh hahaha
abg aku dah download vanilla coklat smpai episode 7 dlm lappy die
die pun x dah obses ngan citer tuh mcm aku
haha , aku bosan gila ni
ncet aku tah mano ilang , haishh , =,=
aku nk study , tapi malass :D
sbb buku tuh kene sumpahan ke apa tah
bila bukak , nnt mate mengantok , gila arh !!
ahli sihir mane lah yg sumpah ni ? merlin ke apa ?
haha , sialan kamuuu

tadi aku tgk citer indon
haha , bf ngan gf die bergadoh
pastuh putus
pastuh bf die berusaha nk dpt kan gf die balik
pastuh gf die jual mahal , kata x syg lah , benci lah , dah lupakan die lah
tpi last2 , bf die mati time nak ckp '' i love you '' kt awek dia
pastuh awek die tuh , NANGIS . TENSION . FRUST
haha , lawak lah , baru nk menyesal ??
tulah , bila org tuh dah syg sgt kau abaikan
mcm tuh lah jadi ea
The end ~

'' aku x perlukan penganti utk lupakan kau , sbb kau sgt mudah utk dilupakan ''
terima kasih sbb kau dah lupakan akuu
haha , utk apa kau igt kan aku kan ? wat sakit hati kau je kan
and aku x tau pulak kau lagi suka aku xde , ouh mcm tuh ea ?
oke , aku xkn muncol dlm idop kau lagi
and aku xkn ckp psl kau lagi , so kau jgn risau
i wish nothing but the best for you , So long goodbye :)
thanks for everything

haha , okeyh bai .

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!