TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Feb 19, 2012

time passing by , direction UNKNOWN


Hye stalker2 . how is it going ? jyeah , dah lame aku x update blog kan ? aku x tau nk citer apa lah , lagi pun hidup aku ni bukan nyer best sgt pun nk cito papo haha , tpi smlm ade bnde best berlaku , ceh2 .

Jumaat

aku x pergi semayang jumaat . sbb abg aku bawak motor , aku letih nk jalan kaki , haha , okeyh malu :face60: . pastuh kitorg geng power ranger tido rumah Elyas . best2 , main gitar ramai2 , bukak radio , pastuh main ikot lagu tuh , haha , best2 , lagu tamil pun kitorg main tau , siap buat joget tamil lagi haha , elyas arh reka , cibai btul .
lps tuh mlm tuh , kitorg main asa bele kt bilik , tutop lampu , ni pun best gak , sbb kitorg tukar die punyer chorus dari '' IMOSIBRU '' ! haha , tergelak gelak main .
lps tuh , main ps2 pulak ,pergh , terbaik lah , haha , main Tekken 5 . aku pakai hworang belasah kazama , haha , kesian , xde peluang bhai diorg nk mng :p
lps tuh aku tertido , TAPI , aku tidur kt lantai , bila bgun aku dah ade kt sofa . btw , mcm mne aku leh ada kt sofa ? spe lak yg agkt ? okeyh , aku x tau , smpai skrg aku msih tertanye tnye . SERAM :face53:

Sabtu

okeyh , aku bgon pukul 8 , 1st time bagun awal2 time cuti . pastuh sarap , then mandi , sblum mandi sempat lagi main game digimon rumble arena . haha , lps tuh prgi umah Pedon . haha , smpai2 je , teacher saodah tgh masak , haha , pergh aku skrg ni mmg mkn byk , haha , ape lagi , sumbat jelah . lps tuh main PS3 , main game bola , Naruto , Call of Duty 3 . tapi tekken 6 xde , die x beli lagi :(
pastuh aku bawak motor ikmal , lps tuh korang tau x , motor die mati kt tgh jln , time nk amik trafik light , kete blkg sume hon aku , cibai , malu gila , haha , pengalaman bhai , menyesal aku bwk motor kau mal . hahaha . lps tuh , aku pergi jamming kt dataran ngan geng kawan lame , Shukor , khair and Talhah , haha best2 , tapi time balik tuh , diorg berlumba motor, aku yg menumpang ni hah manangis nangis kt blkg , aku xnk jatuh motor lagi mcm dlu , cukup lah parut kt bdn aku ni , xnk tmbh lagi , aku x suke bawak motor laju2 , bak kata perpatah '' Ingati lah org yg tersayang '' . so berkhemah lah sket brader !!!

ahad

arini kan , aku duk umah je , jadi bujang x laku haha , lps tuh teman nafie prgi dating ngan era , tuh jelah yg berlaku arini . haha

okeyh bye , aku x siap satu homework pun . gila teruk aku ni , smpai cikgu aku sndri cakap kt aku '' Mcm mane kamu boleh masuk kelas 4 Hibiscus ?? '' kerja sekolah aku x pernah hantar kowt , aku x suke buat kerja sekolah , sbb aku benci menulis .

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!