TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Jan 26, 2012

today


harini aku kaya
tapi harini jugak aku miskin
aku keluar ngan diorg ni tadi
syafinaz and eida
pergh , korang mmg owesome
kesian aku ,tros jadi miskin

pastuh arini aku pergi emanuel !
tapi tutop
babun punyer kedai ,
pastuh pg terminal
wah2 , usha2 gibson , santa cruz , byk gila gitar kt sane
aku beli tali gitar baru
melayang lagi 35 ringgit aku T.T
xpe lah , demi gitar aku mmg sanggup

aku rindu apai
ya Allah , mane kau apai :'(
aku mcm org bodoh tggu kau balik
aku still x boleh terima yang kau dah hilang
aku rindu lah kau jilat muka aku pagi2 , kejut aku kasi kau mkn
dah lah mulut bau ikan
aku rindu kau lah
rindu GILA GILA GILA GILA GILA GILA GILA GILA
aku bela kau sejak aku darjah 6 lagi
:(
BALIK LAH PLEASE , jgn lah mcm ni !!!

i love it when i start to listen to sad song
and i gonna end up worse
i feel like
'' DAMN , DAMN , DAMN ''
why i am stil here =,=

okeyh bye
aku tulis pnjg2 bkn nyer ade org nk bace pun

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!