TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Jan 26, 2012

Kecelakaan menimpa

Hey yoo
aku pun x tau lah ape nk jadi arini and smlm
haha , 2 hari darah tumpah
haishh , mcm ni cito ea

Rabu
25 Januari

aku nak tuka tali gitar
sbb tali lame aku dah lapok
haha , mula2 pergi emanuel kt sri mawar
tapi tutop , babun punyer kedai haha
pastuh prgi term
beli tali gitar
D'addrio light gauge
tapi tali ni dah putus
kau tau tak , aku rase mcm membazir je beli
melayang 35 ringgit aku
kalau aku tau , aku beli Martin Extra light
tpi tuh je budget aku ade
redha jelah

pstuh time betul2 kan tali
FUP !
ade satu tali tuh cucuk jari aku
dlm kot die cucuk , aku kne tarik
menjerit gak lah
sori lah , x bape nmpk darah tuh , dah beku lah
itu mase 25 januari

khamis
26 januari

aku blur gila
aku baru bagun dari tido
sbb mlm sblum tuh aku mabok
bkn mabok sbb arak , tpi mabok sbb abg aku spray ridsect
haish , pening otak aku
pastuh ptg tuh kitorg kuar kejap
ngan elyas and era
sje lepak2 , tpi yg sedih nyer
era bergayut ngan wana mcm ahli politik weyh
bleh ganti ambiga
haha , kesian kitorg di abaikan
pastuh aku bawak motor
haha , mentang2 lah skrg ni aku dah ade motor sndri
bwk punyer bwk
ade satu kete ni laknat
belok x bgi signal
aku elak lah , belok pastuh kaki aku terheret kt jln
ni lah result dieterkopek smpai nmpk daging
knpe lak kalau pasal motor je mst ade insiden insiden berlaku
haishh , aku tau kuku kaki aku pnjg
haha , igt nk potong tadi tpi , dah berdarah nk buek mcm mano
tpi aku lps eksiden tuh
still lagi bawak motor rayau2
prgi kobena , teratai , satria , seri pagi
haha , igt nak bawak era cibai ni jln2
tpi die blah lak , MASAM btol haha
dah lah , aku pun x tau mcm mne aku nk mandi ni
perit kowt
haishhh , sabo jelah
bye :)
OJE OJE OJE hahahaha :D

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!