TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Nov 14, 2011

SEKOLAH

hye all , assalammualaikum . pnt nyer , dah lah aku baru smpai melaysia dlm pkol 3 pagi td , pastuh x tido , tros pg skolah hahaha . best !! sbb arini aku P O N T E N G !

mule2 kitorg dok lepak kantik dok usha2 ncet , dok blutooth mcmc2 , haish ape nk jd bdk zaman skrg ni haha . pastuh kitorg plan nk serong time rehat , plan2 punyer plan , kitorg ikot jln hutan kt tpi sekolah .

mule2 kitorg terjun dlm gaung dlu , pastuh msing2 dok berbogel time tuke baju , haha , aku sorang je mls nk berbogel time uh , aku dgn selamber nyer pkai baju sekolah jer haha . pastuh kitorg dok mnyorok dlm semak , kitorg jln slow gile , mcm nk AMBUSH org je haha , pastuh dh lari punyer lari , kitorg klua dri skola . tpi lom abiz lg !

time kitorg kt luat tuh , leader kitorg , Wan Abdul Halim dok bgi signal , pastu tetbe die jerit '' LARI LARI LARI '' , pastuh ade cikgu kejar kitorg die , ckgu ke pak guard ke aku pun x taw lah , die jerit '' WOI BALIK !! '' kitorg punyer cuak lari smpai darah2 kaki haha ,

pastuh redah hutan , yg ni mmg seram , gelap doe , aku pun pelik , dah senja ke ? !! haha , pastuh wan tibe2 ckp , '' ati2 kang kne kejo babi utan , jgn buat bising '' . haha , pastuh tiba lah kitorg die atas bukit sentosa , tinggi gile bhai !! dari bukit uh korang leh nmpk seluruh perumahan sentosa , pastuh kitorg trun bukit uh , sliding mcm gelongsor , best ! tpi SERAM ! sbb tggi gile , takot jatoh .

haha , adventure sial ! aku suke doee ! pastuh pg CC main game , pastuh aku patah lah balik pg skola , terserempak lah ngan awek aku ngan geng beruk die , mls lah aku nk lyn , hnye mampu buat mimik muke jelah , dah lah , aku nk kuar jap . PG dating ngan si Sasha jap , bye :67:

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!