TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Nov 17, 2011

HEELLLLLOOO ADE TELOO ?

haha , title aku , agak pftt sedikit :)

assalamualaikum . dah pukul 1.30 pagi dah , nnt kt skola dpt duit rm 100 :D
gembira nyerr . korang pnh mkn coklat wittaker x ?? pergh , ni coklat plg sedap dlm dunia ni aku pnh mkn , aku bce dlm ternet , wittaker adelah coklat plg sedap dlm dunia . SUMPAH aku x tipu :)

aku beli kt US coklat uh , byk lgi , aku ade bli sesuatu kt US utk awek aku , tpi x leh lah bg skrg , nk bg time birthday diee , wii , mahal bhai aku beli tuh , aku igt nk beli yg sepadan , tpi alah , dh xde , so aku beli lain2 jelah , tpi hohohoho , x taw reaksi die bile dpt nnt , kt malaysia pun ade jual bnde ni , tpi x kesah lah kn , :D

korangg nnt dpt duit 100 nk buat apa ? buat cebok berak ? buat alas makan ? x pun buat lap hingus ? CIS , hingusan punyer budak !

arini burger ijan aku bantai dua ! haha ,kenyang2 , pastuh skrg ni ngah mkn nsi ayam , Faiz2 , kang buncit taw lah , bila dah buncit , bkn salah ibu mengandung , salah bapak x boleh mengandung , dah2 , ape meroyan pagi2 ni .

lagu yellowcard - dear bobbie best :D tpi bunyik die mcm Dear babi je kan ??
it alright , i''ll be fine cause when i die , then i die , loving you ~
tuh chorus die :D

pastuh arini aku berjoget dgr lagu X - Los angleles
bagi aku best lagu ni haha , retro gitu , dgr lahh :D

:) :) aku skrg ni ngah buzy blaja main gitar lagu JerryC - Canon rock :) :)

aku xde mse sgt nk layan sape2 , sori :)

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!