TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Aug 18, 2011

Lost

Hai semua , haha , wah
tengok ni , aku baru je kuar dri penjara
hoho , rindu aku x ??
gua skrg mkin ranggi la bhai
sbb ape ??
sbb dlm penjara ramai barua nk cucuk sama gua
hurmmm , syeramm nyerhh ~

sedo x sedo , skrg ni dh puase yg ke 18 bukan ?
wah , sebentar , byk bnde bez b'lku time pose ni
haha , org time pose mkin diam , mkin baik je kn
tp kitorg mkin byk memekak ado lah hai
men kejo2 , men futsall , men polis entry ,
mcm2 ar , hoho ,
lu punya menyalak byk kuat lu taw
serupa anjinggg
aku suke mencarut kebelakangan ini yer jemaah jemaah
yg aku x tahan bile , aku blja KH td
kitorg blja pasal tanggam .

taw x tanggam uh ape ??
tanggam uh yg die cantum kayu tuh la
yg ade tanggam parit , tanggam temu , sume uh
time blaja uh , tetibe pedon gelak
rupe2 nye ,
name nenek kaber tanggam lah !!
HAHA , igt tanggam , igt nenek khair HAHA
adui , pastu kitorg jadi gedik larh
jadi pompuan , masok tandas pmpuan , wah , x sangka tnds pompuan lg advance lukisan die kn , bkn main lg yer , yg paling aku x tahan ade bdk tulis
'' Pendekar Sontot '' '' penlobosan ''
HAHAHA , aku igt tnds laki je yg advance
pompuan pn same haha

x abiz2 , korang nk usha minah uh x yah la babit kn aku
bile mase lak aku mintak no minah uh
aku dh ade tunang la woi !! cincin belah rotan , aku beli kt kdai tikam
hah , jgn pusher name aku kt die larh tambi ,
aku tetak kau baru kau knl erti penyesalan larh kwn
haha , korang ni comel :face68::t:
HAHA , geli lubang bontot aku tulis
eh sial la puih

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!