TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Jun 11, 2011

untong tok untong tok untong tang tingg tong

amacam bek sehat arrr ?
x sehat sini DR.Faiz ubat kn
ermm , awak ni ade darah beku
len kali jgn tido dlm peti sejuk ea ?
awak ni bergurau ngan saye la , saye suke
tpi ermm , badan sye gatal la
awak amik pembaris tu jap
hah , yg tu , tu laa dlm cawan tu
eh ape kebengap awk ni dlm cawan la !
bkn '' Dlm Botol '' !!
susah ckp ngan awak ni
dh , amik ubat ni yer
penyakit awak ni x serius dn x la terok sgt
so awak amik due ubat jela yerr
nah amik ni
ni ade pen dan kertas
dan ni ade pisau
pen dan kertas tu awak bwat la wasiat
yg pisau tuh prgi cucuk perut awk
kalu takut sakit x prlu cucuk la yer
awak telan jela pisau tu yer
sedapp to the gile yaw

ah bosian dn abg gay sekalian yg kucintaik
arini aku prgi minum
bkn air longkang
bkn air celah kangkang
tpi air coolblog
yehhaaa
dgn awek lgi tuh pewit
pastu kwn die nmpk
'' ou korang dating yer ain ''
eh minah ni , ade jugak yg mkn nasi gune kaki ni kang
pastu time balik
Nadia Ahmad dgn naik motor buruk nyer
da la buruk , seat koyak lak tu
bontot kau tajam ke ape
die jeritt
'' uwaaaaa hihuawawawhuuhua ''
haha , aish , aku x bpe dgr td ape yg kau jerit
tu yg aku men bntai je
ou bile ditnye tuan punyer jasad
die jerit
'' Manik in the house ''
laa , aku kt jln tar tuh
in the house ape yer
nk kne cucuk ngan lidi mate kau ni haha

smlm aku pnjt bgunan kt dataran
mst la
awek da beruk , pkwe pun ikut la jdi beruk
pnjt pnyer pnjt ade indon mencarut
kite ludah die dri ats bgunan
kalakar tgk die elak ludah tu mcm dlm game lak
lps puas buli indon
kite redah hutan
merintasi sungai
byk org x taw yg kt hutan tepi giant ade sungai
bez , air die bersih , tpi ade bau besi sket
haha , lps tuh lpak kt satu tmpt ni mcm padang pasir
pdg terkukur haha
ade anjing beso gile , paras bahu aku
gile babi la , ni anjing ke hanjeng ?
pastu ade keling bwt upacara ape tah
diorg bkak lgu seram
tgk bulu roma aku dgr
pastu aku thn nafas
x dpt oxygen doe
sbb bau satu taman weyh
aish , yg bez tuh , anjing die pun semayang weyh
anjing duduk
senyap je , pastu pejam mate
wahh , bpak die , satu malaysiaaa

awk pkai baju kurung lawo
shuke2
:a1::a1:
:a1:

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!