TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Jun 18, 2011

my story part 3

hey yaww jom sambung

Skola menengah [ Form 2 ]

time ni best sbb kwn2 baik aku sume duk dlm satu klas
and time ni aku dh x kwn ngan dak2 jahat lgi da hehe
kitorg dpt ckgu Geo yg mmg pujaan org ramai
encik Yip Seong Weng
die kalu mengajar mst ckp sorang2
mse 1st day die msuk klass aku kn
die citer psl filem '' Avatar ''
die kate avatar ade ekor la , pastu leh pnjt pokok
merepek je keje die tuh
eh2 die mengandung laaaa !!
tpi asl die mengandung , mcm mne die leh mengandung !!
cikgu jwb cikgu !!
spe lg kalu bkn
Cikgu Daud !!
perut die buncit , kalah kn pompuan ngandung
kitorg pggil die '' Tasik Kenyir ''
sbb pale die , kau tgk la , ade tasik+pulau
pastu kitorg pggil die chaiyok Lebam !!
chaiyok mean Taik lalat
weyh , aku x leh tahan gelak bile igt blk psl taik lalat die tuh
bleh kembang pastu kuncup pastu kembang pastu kencup
hahaha , mcm mne die bwat weyhh
pastu , mse ni kn bdk2 form 1 join minggu orentasi
aku kacau la diorg kn
jerit , '' weyh babi kimak , bagang , budak bodo sume ''
haha , bajet da bsr la time uh .
kite dpt uztazah yg aku ckp
PERGH
mmg lawa gila nk mampus !!
name die Uztazah Hayat bt Ibrahim
aku ade no die , die baru 20 thun bhai , bergetah lg poit
kita org pggil die minyak angin
sbb kalu die lalu mmg bau minyak angin
pastu yg best uh , time die kawin aku jd pengapit bhai
merase la jugak naik ats pelamin
pastu ade la satu ckgu ni
ckgu Syarizad name nyer
die la yg slalu duk gunting rmbt akuu yg lawa ni hah
die suke pkai bju ketat , jln mendada
saje je nk bwt kaum laki ni steam agak nyerr
untong la brg besar :face60:
pastu pggil aku Mraz lak tu
sbb time uh FB aku name nyer Faiz Mraz
mmg patut la pun kn
pastu time raya , ade la makhluk2 ni
elyas , aqram , amad , nad , fara , sofia
diorg la yg bgi aku name Manik !!
ade la sbb2 tertentu
amad ckp la , wah bilik air mcm hotel best
wah , si fara ni plak over exited dgr smpai x sabar2 nk prgi melabor
aku dlm buku dinamik hensem bhai :face51:


Skola menengah [ form 3 ]

so mcm tu la citer nyer dri dulu smpai skrg
x leh nk citer sume
pnjg leba jp lg kang yerr
skrg ni duk 3 carnation
mkin bengap da aku skrg
tgn pun da cacat
tp insyallah bleh baik blk
time ni la aku jmpe blk ngan pujaan hati aku
aku mmg x sangke beb , sbb time uh aku mmg da lupa kn die doe
pastu tetbe die muncul balik lak , jatuh cinta balik haish .
wah , terkejut aku weyh , die tetbe add aku kt FB
gmbr mcm minah gothic
kalu x sbb die letak personal message kt request tuh
da lame aku ignore
pastu bile tgk gmbr blk , eh , Die laaa .
aku punyer epy smpai ketuk meja , abg yg tgh tido uh terloncat terkejut
haha , mmg lawak la time uh , die punyer terloncat , kalah kn beruk
so dh lame2 uh
oficially la aku ngan die
itu pun sbb ade sekor lg kwn aku
yg sbnr nyer kwn dri tadika lagi
iaitu si Era viera
thanks weyh , jasa kau amat di hargai
tp yg aku x puas ati , MCD yg aku blanje kau tu
x abiz kn !! siot toll :face23:
siot si Ultraman Keding Cheebye :face34:

~ the end ~

2 comments:

Anonymous said...

TERIMA KASIH ,DATANG LAGI :DD

Power Rangers Merah said...

okeee , nnt aku dtg lg :D

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!