TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Jun 18, 2011

my story part 2

jom sambung balikk yaww

Skola rendah [ drjh 1-4]

wah , time ni aku skema gila babs
dtg skola pkai '' Talcum powder '' bhai
kau ade ?? aku percaya ade pnyer la
tpi ni aku pndai
skrg ni bengap sket hehe :face56:
time ni la knl ngan kwn sehidop segila ngan aku smpai skrg
Khair B Ali
aritu gaduh ngan die !!
bertumbok !!
tp skrg , mak ai , mcm belangkas , mne aku ade disitu ade die
aku kalu jmpe org yg same kepale , mmg gelak je memanjang
byk org kate aku ngan die gay
WTH
Gay aku hensem lagii
time drjh 2 aku dpt anugerah kecermelangan
sbb dpt no 1 dlm klasss
tpi aku dh buang anugerah tu
x rase bangga pun tgk haha
soalan die aku rase kalu suruh anjing bwat pun
die leh bwat

Skola Rendah [ drjh 4-6 ]

time ni , aku skema lg la bhai !!
time ni aku jahat sket
so aku drop dri klas B prgi klas C
pastu time ni aku pendek gle
haha , aku kedua plg pendek dlm klas bhai
tpi skrg ??
aku tgk2 bdk2 yg tggi ni dlu
'' asl kau pendek hah ?? ''
haha , trime kasih CALSIUM
kau byk membantu
aku igt lg
aku time uh pengawas
aku date ngan N******h
kt dpn pintu klas , die pun pengawas gak
time uh , tgn die darah , tersepit kt pintu
so aku yg prihatin ni suap la die mkn kek
suap pkai tgn bhai , x main la pkai sudu
sudu 2 tok cebok bontot time berak
nk lg bersih gune la garfu , mmg terbaek
selain itu , wahh gune penanda wacana plak
aku igt lg , zaim bwk ncet tgk ehem2 kt klas
wah kecik2 lg da pndai kau yer
tp yg gila nyer tuh , die tgk dgn cikgu math aku n aku skali hehe:face39:
Sir Zohir name ckgu math 2
haha , sir slambe je time uh , siap minx bluthooth lg tuh
aku x leh tahan btl
slps tu , awek aku pinda skola prgi sabak bernam
aku pun down , tpi xde la down gle2 sgt
time uh die rmbt pnjg
rse mcm nk tarik jeee :face69:

Skola menengah form 1
yg ni cter die pnjg sket kowt hehe
time aku dh skola menengah ni
time ni aku da blaja jadi jahat
aku kwn ngan bdk2 yg mmg jahat
time ni la aku jmpe antara kwn baik aku gila2 la
Ryan n Firdaus si anak saodah nyanyokk ~
ade sekor laknat ni
Ahmad Imran name die
die manusia plg skema dlm idop aku pnh tgk
kalu borak ngan die , mst kuar citer perang jeee
tp sjrh die Fail jugak bang oi !!
so kitorg pnh buli die
dlm surau , siap rakam lg
kitorg tarik sluar die time semayang
haha , aku la yg jd tukang tarik slua tu
yg lain tu tukang pegang jee hehe:face75:
tp yg best nyer
Spenda die waneeee PINK !!
hahahahahahaha , laki pkai spenda pink !!
kau pinjam spender mak kau ke jang oi ??

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!