TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Apr 11, 2011

nothing to afraid with

Aiseh , mcm biase , skola memula kn puake beliau .
aku beria-ia nk tgk muke pengetua baru skola . org ckp jantina nyer laki .
maklum la , slame ni asyik betina je pegang skola , nk plak rase JANTAN .

owh yeah , forget the past , be a new person , today .
siap kan omwork , basuh pinggan:66:(xde kne mngena pun ) . mandi kn kucing .
and koyak kn ketas exam . yeah , pergi mati same exam .
aku mmg dilahir utk bnde lain . bukan blajar .
eh , badan aku , aku taw la !!

menunggu janda den blk Malaysia :face35:
awww , x sabar plak nk jmpe , byk citer aku nk citer ni weyh .
HAHA , ni mst da ade BF baru kt sane an ?? HAHa , frenship never break .
owh Mun key D esya :67::67:
kite kapel balik nk ?? :face71:
HAHA , geli plak aku .

lps tuh smlm punyer citer , okeyh fine , aku x kesah , and aku just luah kn pe yg aku pendam sgt2 . bile die dh taw , ak rase mcm bebas sgt2 .
kalu xnk ckp jela xnk , ape yg susah taw .
igt aku bunuh diri ke , aku bleh carik minah lain la , ape la yg kou kelam kabut sgt .
veru clumsy :face72:
tapi kou jgn riso , bnde remeh mcm ni x kn rosak kn , frenship kite keyh ??
kalu nk kate sbb nnt aku bosan , skrg ni pun aku rase lagi bosan .
handset aku , aku pun dh campak jaoh , gune stakat nk call family jer
awek , call msj , HARAM !!
lgsung aku x reply , membazir duit je .

Garnier for men BABI . aku dh pakai bernimbun '' oil control '' :face66:
tapi still muke berminyak :face59:
penipu , baik aku pakai dashing oil sheet je , lagi berkesan .
ni abg aku la ni , rekemen kn , igt an bgus sgt , mcm taik je , puih .

arini skola aku jadi tuan rumah Bola baling ,
alahai , sume baling mcm baling frisbee kt anjng je aku tgk
kito bakor je ~
yg pompuan skola aku plak , duduk kt tepi padang ,tayang muke kt brader2 ni hah .
nk jadi Karo la tuh , bajet muke cantik je :face33:
tapi aku tgk tdi , drama BI , pergh , ade akak tuh , form 4 ke 5 tah .
Cantik gile babi wa cakap lu , tapi malang nyer , Hero Drama uh , tambi , itam , hodoh , pkai wig , rmbut buruk , gigi kuning
bile tambi pndg kitorg jer , kite bgi die '' FUCK ''
die nk bgi taw ckgu , die takowt , tgk muke la , msing2 muke gangster maaa , wa along maa .
wa dulu kencing berdiri taw .
lps tuh time die nk bwat adegan , pusing keliling pokok mcm citer industan ,
kitorg jerit , '' Ah tuh die , Org minyak , tgkp dieee '' :face42:
kitorg ape lagi bntai la gelak , pastu keling tuh lari pergi backstage , malu la tuh .
bodo punyer org minyak , ckp BI pun salah , past tense bntai jadi singular present tense .
tula , prgi skola , taw nk joget je , mne x jadi bagang kou .

write by Faiz Aiman B zullkifle . Budak blur yg xde perasaan . KEJAM :face7:

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!