TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Apr 10, 2011

MUAHAHA :[

awwww , makin lame makin syg plak aku kt kou ni hah :face35:
HAHA , gedik jgk aku ni an :face61:
okeyh , btw , it just as a small tiny drop of acid in my heart .
bile die kate aku ni spairpart ke , but okeyh fine , take it easy man .
just bela rmbut pnjg2 , pastu kerja mengurat akn jadi senang .
x dpt minah ni pun , aku carik lain an .
ape susah :face72:

lps tu lps tu , aku tetbe rase mcm boseng duk rumah:53: , pergi skola pun rase boseng jgk .
ari kne hadap :90:
nk suruh jadi ulat agk ea . eh cop cop , bkn ulat smpah keyh , eiii jojik .
totapi ulat buku :90::89: .
HAHA , lps ni aku bukan berjalan , tetapi mcm ulat , merangkak , merayap , minggigit , HAHA.
LOL , aku lapa , but abg aku blum blk lagi , die ni beli makanan ke buat makanan . aduhai .
skali aku abiz kn nasi ni , sia2 je la kou beli lauk tu hah . COPAT sket .
den lapa ni , bape hari x makan .
pergh ayat , HAHA , den ni nmpk je keding an , tapi selera den kalah kn jin taw ?
jin pun takot tgk den makan , HAHA .
kencing berlari die . uhhh cito ea , bleh masuk box office . msuk box office xpe , jgn masuk boxing da la kn .
x lwk ea ? alaaaaaa , T_T
ehem , gedik lagi , :face63:
oke la bye :]

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!