TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Apr 12, 2011

Noobla ~

Hey , pehal ngan photobucket ni , image corupt ke ape ??
ceh , sakit lak ati den .
gluk*gluk*gluk*
AH !! menelan sebotol air Mountain dew , air kesukaan ramai yeah ~
ahh , kmbung perut , dpt kencing manis la pas ni
tapi ape susah , telan jela air garam .
dpt la balik perase kencing yg normal .
original flavour HAHA .
cait , pengotor plak , citer pls urination kt sini .
arini , aku beria - ia sgt nk dpt ketas ujian Math .
tapi cikgu blum tnda la , pemlas -.-
lps tuh , arini aku jdi truly stupid .
aku lgsung x igt ape yg aku blaja kt skola tdi .
nk kte aku tido x ,
nk kate aku x dgr cikgu ckp tak .
tapi , x taw asl x meresap kt otak . tapi time math , semangat aku siap kn semua yg ckgu suruh bwat . x taw asl .
aku dh mule rase ilang minat kt Science .
dn mule rase jatuh cinta sama mathematic .
aku suke btul membace name formula ni .
like , algorithm method , pythagoras , indices , algebraic , phi .
cool kan bunyik die .
lps tuh aku dh ketagih nyanyi lagu iklan ais-krim drumstick tuh

*walau kembara ku redah saja , nikmati di bwah paras beku , panas pun boleh tahan . Akuuuu sukaaaa Drumstickkk *
best kn lgu ni ?? lps tuh dgn lagu zizan .
* papapaparikano papaparikano *
sape x tgk maharaja Lawak x taw la psl bnde2 nih .
rugi beb , lawak nk mmpus .
aku minat Jozan , Nabil , Jambu , Sepah and BALAS .
tapi BALAS byk lwk lucah sial . HAHA xD

lps tuh , smlm abiz tgn aku kebaz , citer antu ngan si ERA ni hah .
adik die ade mate hijab .
wahhh , jgn bwk adik kou tgk aku .
nnt die ckp '' sblh kou siape ?? ''
mmpus aku , nk msuk bilik air pun takot .
aku dh lah lemah bab bnde ghaib ni .
err , die nk citer antu lagi mlm ni , ceh2 , nk sgt taw pls antu .
skali dtg , terkojol kou kt situ .

dan arini , aku bwt keje gile .
calar balar kn tgn aku . sbb enta .
aku rase frust tetbe . bosan duk skola .
tadi aku ade nmpk la buah ati aku tuh , aku nk tego tapi ,
aku mls la , so aku pndg bwh smpil garu pale kt blkg , then jln sorang2 , tnggal kn member kt blkg .
then mkn burger , x taw asl tetbe perut aku rse mcm nk muntah .
rase mcm org mengandung pun ade , tapi
yaww man , im a MAN . no way -.-

Write by Faiz Aiman B zullkifle , nk Smbong balik calar balar kn tgn aku :]

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!