TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Apr 14, 2011

HUKUMMAN

:face58::face73::face47::face62::face32:
mcm ni la muke aku arini , mule2 ngantok weyh DLM klas !!
lps 2 kne marah ngan ckgu sbb ponteng math smlm .
lps 2 nges sbb , kucing sakit terok .
then , sbb aku rase mcm sesorg tuh mcm nk jauh kn diri dari aku .
lps , sbb esok x dpt tgk maharaja lawak , umah xde pakej mustika .
kang nk pergi umah Peah kang , rase segan , nmpk sgt muke x malu .

xpe la tgk kt Utube jela .
tapi rase lain la , x same mcm tgk Live .
lps tuh , aku arini jadi Gay semacam .
aku pegang2 laki , tpi xde pegang bnde bukan2 .
just mcm pegang tgn mcm tu jela .
HAHA , but aku bkn gay doe , just you know .
bile kwn dh terlalu rapat , rase mcm adik beradik taw :face18:

then , aku rse mcm nk cucuk je bibir aku ni hah .
Sakit doe ULSER !!
aish , ckp pun dh x betul la .
nk minum air panas pun nk kne pikir due kali .
tapi ape kesah , hntam saje la , kate laki .
bukan mati pun -.-

lps , disebab kn aku byk sgt minum air gas .
suda mule rase kesan dh weyh .
lutut aku berbunyik seribu .
nk gerak pun sakit .
tulang da reput , aish , no more air gas la lps ni -.-

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!