TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Mar 5, 2012

KL

heyyo peep , aku ade bnde nk ckp ni . sedara aku aritu dtg umah , pastuh tnye mak aku , aku ni xnk ke masuk sekolah kt KL tuh ?? pastuh mak aku ckp , kalau boleh masuk , masuk kan jelah . soo , aku pun rase happy + sedih . haha , aku x ckp aku nk pindah . just berkemungkinan besar jelah aku pindah . pastuh mak aku ckp , makcik aku tuh pun dok sorang2 , so kalau aku skola sano nnt , aku dok jolah umah ea . uish , mcm best je , rase mcm nk terima je , tapi kan ,, tapi tapi

aku rase mcm susah pulak nk berpisah ngan seri pagi , byk kenangan ooooo , aku igt lagi time aku muda2 dlu , cewahh , aku jadi ketua kelas , haha , cibai gila , aku jadi ketua kelas ???? mmg huru hara lah kelas kan , selalu ketua yg suruh kelas senyap , tapi ni ketua yg bising hahaha . time aku jadi ketua aku hot bhai , byk pompuan usha , haha , keyh perasan jap

pastuh form 2 , aku menggila , aku membuli anak cikgu saodah , firdaus name die , kitorg pggil die PEDON , aku ngan ryan lah buli die perhabis habisan bhai . smpai seminggu x dtg sekolah , takot punyer pasal . kitorg gam tmpt duduk die , sorok dompet , pastuh aku igt lagi , kitorg pgang die ramai , pastuh aku tmpr punggung die byk kali , menjerit jerit , haha , aku dlu jahat bhai , skrg dah insaf , pastuh bukak zip seluar die , main terajang terajang , tapi die baik , die x pernah marah , even die x pernah maki kitorg yg membuli ni haha , tuh yg sedap buli tuh

pastuh naik form 3 , PMR pun dah berlalu , result ea , 4A4B , mmg ngam , TRIAL PMR aku 4B4C , terer kan ? korang leh buat ke ? haha , tapi aku sedih , sbb form 3 aku byk berfoya foya , YELAH ! duduk pulak sblh khair , aku kalau ade die mmg suis Gila on bhai . lgsung x siap kerja sekolah , haha , pastuh prgi CC main game , x igt nk PMR , pastuh bila kluar result trial , amik kau , kne marah ngan family , pastuh aku insaf , tapi kejap jelah , aku terus kan lagi main game , aku study last2 minit je , sehari nk PMR baru aku study hard , hafal ape yg patut , hehe , tup tup dpt gak 4A4B , jadi lah , dari xde A lgsung kan ..... tapi aku still x puas hati !! nk tau kenapa ? aku anta kerja khusus geografi tuh , sehelai je , hahaha , aku hantar SEHELAI JER , mmg aku x puas hati sbb aku mls sgt !!! pui , berfoya foya byk sgt :face30:

akhir nye , smpai lah aku form 4 . dah besar dah aku ni , thun dpn SPM , thun ni amik lesen motor , ari2 aku merempit kt Lekas tuh , tpi tuh dlu lah , skrg x lg dah , mak ayah aku bising sbb aku xde lesen , kang kne saman , nk bayar pakai syiling pulak ke ? haduii , aku benci tahun ni sbb ni lah tahun aku paling stress gila , kerja sekolah sehari mcm sebulan , tapi aku x pernah siapkan pun , haha , pastuh dgn kedudukan kelas lagi , tingkat paling atas , penat kaki nk naik tau ark , and tahun ni aku skemah , TAPI luar je skemah , tapi dlm x , dlm masih GENJI , haha , tapi aku still happy sbb classmate aku tahun ni owesome , haha , aku x leh benti gelak kalau duduk ngan diorg weyh , hahaha , smpai nk tercabut bibir aku . tapi ..... mgking x lame lagi aku nk pindah , so kalau lah aku betul2 pindah , i will miss you all guys , aku akn rindu sekolah , rindu family , rindu senawang , rindu kawan2 aku and musuh2 aku sekali , rindu selipar jepun kt surau , rindu tgk muke razib mcm teletubie tuh , rindu awek , rindu aku punyer gay , senang citer , SEMUA manusia2 , malaon2 kt seri pagi tuh aku rindu lah , haha , ckp mcm aku ni nk pergi berperang pulak kan , tapi ape aku kesah , JAGUNG BUKAN SEBUTIR !! haha , aku main tulis je perkataan tuh ==


owh yer , I talk to much already
sorry2 , maklum lah , aku mls nk update hari2
so hari ni nyer update , cukup lah untuk smpai mggu dpn
esok exam , so faham2 jelah
aku nk pergi
.
.
tidur jap TROLOLOLOL !:face50:

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!