TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Mar 2, 2012

Jamming like a boss .


Hey peep , tgk lah gmbr diatas , baru diambil tadi time jamming , budak sblh aku tuh , omputeh , budak belgium , tapi die dari kecik dok malaysia , so korang jgn pelik babun :)
okeyh , amacam ? nmpk mcm pasangan bahagia kan ? muehehe , puii . aku knl budak ni dari darjah 2 lagi , kawan lame bhai :)

HAHA , ni name die Khair , kawan dari kecik , aku knl die dari aku darjah 2 jugak haha , same2 gila , same2 masuk air , haha , untung lah skrg ni die dah jadi budak grafik , untung lahhh haha .


Orait , budak ni ade gak tadi time jamming , haha , kitorg satu band lah :)
sape x knl hah ? ni name die Talhah , muehehe , kawan lame gak , knl dari form 1 . die baru lps kne tggal ngan awek die , senasib ngan aku , haha , sep sket bro , aku faham perasaan kau , kau sabar je keyh :)


Dan x lupa jugak kepada abg Macho kita , Aqil !! kawan lame aku gak , knl time darjah 4 , muhaha , die bkn pemain drum , die tadi just tgk kitorg je , haha , die nk blajar main gitar .


dan ini lah aku , pemain gitar , x hensem mane pun haha , okeyh2 , merendah diri jap , lihat lah keriangan di wajah aku tuh , korang pun kene lah riang jugak .

okeyh last , lihat kebahagiaan kitorg !! mcm couple an ? an ? an ? an ? baik kau jgn ckp '' YA '' sbb nnt aku sumpah kau kering smpai ketua kelak . muehehe , aku takot lah tgk gmbr ni lame2 , sbb muke shukor tuh mcm steam jer =,=

tadi aku buli budak kt CC , haha , dah form 4 lah kate kan , rase diri ni dah besar :p
lps cuti ni kne present 8 essay sejarah , skrap book , pembentangan . pastuh aku kne practise public speaking , pastuh Drama sekolah lagi , pastuh persembahan kelas lagi . kne study lagi , mmg dpn exam . aku nk idop aku mcm form 3 dlu , happy jer , xde stress2 walaupun PMR , haish , bye

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!