TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Feb 7, 2012

So many thing to say but no one to share


HAHA , Assalammualaikum
gelak dulu , baru bagi salam , hebat x ? haha
and selamat sejahtera yer stalker2 :p

Harini , aku igt kan nk siap kan HOMEWORK dgn budak2 ni
diorg berkumpul umah aku haha
msing2 dtg tadi
pastuh sekor prgi futsall
sah2 lah tuh x siap kojo
lps tuh tuh si HANAFI ni pulak nak dating dgn ERA
haha , xpe lah , kitorg x kacau
biar dorang dating tanpa gangguan
dlu aku pun mcm tuh jugak , mane suka kalau kne kacau time dating !!
haha , soo kitorg pun x tau lah ape jadi haha

so yg tinggal ni duduk jelah kt umah aku
tgk video lawak
gelak same2 , lps tuh main gitar haha
masing2 dah cipta lagu sendiri , yeah
termasuk aku ! aku dah cipta lagu sendiri ,
tetapi sori lah sayang2 sekalian , xde lirik ye
lagu ni bunyik gitar je , mcm sungha jung lah :D

tajuk die '' Heart Of Despair ''
kalau x faham english pgi translate kt google nun
die mengisahkan tentang seorang budak lelaki
yg menempuhi hidup dgn keadaan berpura pura
pura2 mean die mcm berlakon lah , konon dpn2 kawan2 die , die oke lah
happy , tapi hakikat nyer tak
die hidup dalam keadaan serba salah
serba salah keatas ape yg pernah die lakukan dulu
dan die terpakse menjauh kan diri dia dari org yg die sayang tuh
walaupun die nak sgt sekali dekat ngan org tuh
and die sayang sgt2 perempuan tuh
mcm tuh lah , haha , jiwang kan ?
sedih x ? haha , jgn sedih2 :)

nnt aku rakam , aku upload okeyh
mgkin x bape sedap or x bape kick sgt
tpi okeyh lah , aku pun baru beginner
korang jgn gelak lak !!
haha , aku semangat ni siap kn lagu aku ni
siang mlm aku pegang gitar main lagu ni , sakit korang tau ? =,=

okeyh sambung cite tadi , lps tuh
ptg tuh , kitorg prgi lah taman , tgk nafie ngan era ni berdating
kitorg apa lagi
keluar kan gitar , nyanyi lagu tok diorg haha
pastuh bila aku nyanyi , tros hujan
lps tuh kan ! dah abiz dating kt taman
petang tuh diorg dating kt dpn umah aku
hahaha , aku keluar tadi terkejut bhai !!
haha , berani korang yer !

haha , byk betul aku membebel arini kan
bai , aku skrg dah jarang update blog
sbb xde sapa yg bace pun haha
chaw :')

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!