TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Jan 16, 2012

Yelah2

baik lah , disebab kan byk org bising
ish , manusia skrg ni suke complain kan
berbingit telinge aku
aku tulis la blog mcm blogger yg biasa
arini aku demam , tpi aku tetap prgi skola
aku x leh miss weyh , arini ade Math , BIOLOGI
kang miss mampuih aku ,
ARGH CIKGU SAYA X NK BUAT PEKA !
buku pun saya xde mcm mne nk buat? cikgu jual mahal sgt lah

aku sedih lah , dah lah kawan2 baik aku dah x same kelas
lps tuh byk pulak yg nk pindah sekolah
lps tuh lps ni ade yg pg asrama , MRSM
kalau sume blah mmg xde geng lah aku kt klas hibiscus uh

bila xde geng mulalah aku membisu sket
haha , dah lah kelas tuh senyap mcm laluan kubur
argh , aku xnk korang pergi !!
jgn lah pergi weyhhhh , nnt aku xde geng nk bergurau !!

tdi aku jumpe lady morgana time balik
kau dah kurus balik lah lady morgana
merlin tgk pun terkejut jee , aik , ape sudah jadi ??
king athur pulak tah mane ilang , hish
xpe lah , aku mmg nk balik sorang2 pun tadi
maklumlah , demam , kang diorg berjangkit , diorg salah kan aku pulak

arini ikmal tnye '' Manik , cpt buat Merlin in the lab ''
haha , sori lah bob , Merlin demam arini , nyieh nyieh
nnt aku dah sihat aku buat '' Merlin in the lab ''

arini pengetua bagi mutiara kata
yg berbunyik
'' No money No talk , NO ( aku lupa lah yg ni ) , No pray no Success''
tetapi pengetua lupa sesuatu lah
'' No women no cry ''
haha , ni lah tadi abg form 5 sblh aku tambah , siap tulis lagi
bingai , haha , apo lah haih

ei , esok ade kluar jalan ngan elyas ngan era lah
nyieh nyieh ,
elok lah tuh
Manik = Merlin
era = lady morgana
elyas = Uther
Nafie = King ather
haha , aku pun x tau knape tetbe wujud nyer sume ni =,=

kenapa arini news feed aku penuh ngan clash
aku igt kan aku sorang je clash , korang pun same jugak ?
kesian , jgn frust2 yerr , sabarr , xd jodoh nk buat mcm mne kan
bila dah clash tuh jgn maki pulak , nmpk sgt dlu bercinta x ikhlas
lps tuh mintak maaf yer adik2 abg2 , die maafkan or x maafkan tuh lain citer
nnt dlm kubur kne soal , uztazah ckp
haha , igt pesan abg merlin ni haha ,
cukup lah tuh . bye .

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!