TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Jan 18, 2012

Still carry on the pieces .

hey yoo , assalammualaikum , apa khabar ? sihat x ? allhamdulillah . Semalam iaitu pada hari selasa haha , best2 , kuar lepak2 ngan era , elyas and ade lgi sorang sesat , zaquan ! haha , kesian elyas , era pgi telan pick die , aku tau lah x cukup zat tpi jgn lah telan pick elyas , HERGHHH ! haha .

lps tuh harini kan , harini kan , sekola kita ade budak mat salleh , die best , die baik , tpi aku tau otak die still gila2 cume malu2 babun jer , aku lepak ngan die tadi kt kantin , time perjumpaan rumah sukan dato rais !! GO DATO RAIS GO !! GO TO HELL !! haha , xde lah , aku bkn pengkhianat , gurau kasar lah kate kan . Dato Rais boleh ! :D

nnt time merentas desa kitorg x merentas desa tau , kitorg merentas jalan ! mau prgi mcd maa , haha , lapa tau , gila lah , ckp pasal lapar kan , igt pulak tdi time aku lepak ngan budak francis tuh sume pndg aku lain mcm , haha , jeles ke ? ke sbb sore aku kuat sgt ? haha , pape jelah , die bagi aku kopok jepun , aku bau lah kan , lain mcm weyh bau die , hehe aku ni mmg kuat mengghidu , spe yg knal aku tuh mmg tau lah perangai aku kan , bau die bau kicap soya , pastuh xde tanda halal , so aku just ckp '' Sorry im full bro '' . walaupun alasan aku ialah sbb xde halal !

okeyh , lps ni kalau aku gunting rmbut , aku xkn suro die potong belah atas sbb buruk roman eah , dah potong sideburn aku mcm PFTTTT , haish sabo jelah kan .

byk plak aku membebel arini haha , pok pek pok pek . mcm azwan ali -,-

kelas aku mmg nmpk mcm huru hara , nmpk happy gila , ceria gila .
tpi kitorg diambang kesedihan tau sbnr nyer , ni mggu last kitorg bersama
mgkin lps chinese new year ni diorg pindah skola dah , sedih lah doe :(
A one fake smile can hide a million tear . :')


aku terfikir lah , smpai bila kita nk jadi mcm ni hah ? this is not how it was supose to be , haish kan aku dah terspeakang , haha , papo jolah haih , bye :* :D :) :/ :( :'( :O :)

*jiwang lak aih haha :D

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!