TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Jan 23, 2012

23 January , CNY , angpau lai2 :D


hello , mkn nasi dgn telor ?
haha , assalammualaikum kpd yg beragama islam
alahai , sweet je gmbr kt ats tuh kan ?
tpi laki die tnjuk dada plak , nsib xde bulu dada

harini aku ajak abg aku pg emanuel
nk tukar tali gitar , tali lame dah berkarat lah , haish
gitar baru , kne lah tali baru , haha :p
tpi emanuel tutup , maklom lah chinese new year lah kate kan
angpau lai2 ,
pastuh igt nk prgi term , ade kdai gitar gak kt situ
tpi tdi sedara aku dtg pulak
terkejut aku ade akak diba and kak fateha
wah2 , dah beso dah masing2
aku dpt hadiah baju , die beli kt china ,
haha , sepadan lah tuh , raya cina , dpt baju cina
thanks kak <3

lps tuh smlm
aku kahwin due kt fb
haha , hebat x hebat x ?
tpi bini aku x masak , so mlm tuh aku mkn luar jelah
apelah nasib ku sebagai suami ni
haha , ceh
kencing pun x lurus nk jdi suami -,-
suami tipu jelah pun ^^

pipi aku dah ade jerawat
.................
tuh pun nk kecoh kan ?
haish , nmpk sgt xde idea nk tulis ape kt blog haha

kadang2 bila aku tgk ncet aku kan
rase mcm nk campak kt dinding je
sbb , aku rase mcm xde function je aku ade ncet
x berbunyik lgsung
lps tuh , aku lgsung x top up no maxis aku
tros unacctive dah nombor tuh
kalau korang call no lame tuh , kalau cina or keling ke agkt
jgn fikir aku berkahwin ngan org cina/keling pulak !
seligi baru tau :3

untung lah era hati berflora
seronok tak jadi secret admire ?
aku pun nak test jugak lah jadi secret admire org
lps tuh dgr cite kau dah start solat ?
bagus lah !! x sia2 aku tiap2 hari tnye kau dah solat ke belum

bosan nyer cuti
aku bosan gila dok umah
aku nk kuar jln2
tpi byk buzy jee :(
aku msj , bkn nyer nak reply !
babun btol , haish , geram nyer saya
amboi , '' saya '' ?!
hahaha , lucu lah saya ni

semalam aku pergi jusco
uish , byk btol sweet couple kan
tpi byk ahmoi ngan ahcai je
jeles makkk :D
okeyh arh bye .

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!