TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Dec 11, 2011

Trollolololo

hai
hari ini saya skemah . saya tak pakai short form hari ini
sebab saya tak nak rosak kan bahasa melayu kita
dan hari ini , otak saya buffering
ring ring ringg
otak ku berbunyik
ringg ringg ringg
otak ku berbunyik
ring ring ringg
otak ku ada miscall
seperti yang telah diperkotak katik kan tadi
otak saya memang buffering :)

hari ini saya telan 5 biji mentos
mentos berperisa mint
selepas itu saya sakit perut
bila saya melabur , tahi itu pun mint , berangin gitu
nyaman je tengok

habis sudah cerita tahi
okeyh , siyez aku pnt taip mcm td , haish
rase nk terkucil je , tpi nasib baik dh ikat ngan getah haha

tahun hadapan
saya akan berpakaian serba merah
kerana , saya kan power ranger merah :)

harini aku bengkek
sbb ade budak kecik cakap
'' Mama2 , abg bibir besar tuh suare die mcm bapok ''
amboi amboi amboi
tpi aku cool jer , lps tuh die ckp
'' mama , abg tuh tadika mane ? ''
bitch ! tadika ? aku dh sekolah menengah dah pun !
nasib mak kau ade budak
kalau x , aku dh sumbat timun dh kt bontot kau .

lastly , weeee , jiran aku
alahaii , dtg umah pkai short je ?
tergugat doee
die lg tua dri aku
tapi , aku rase aku lg matured dari die yang obses ngan pedo bear
tapi , Hell yeah!
aku skrg ni pon obses ngan troll face and pedo bear :D
siyez cool :)

arini aniversarry kawan aku
genap diorg setahun
wah , siyez korang mmg sweet :)
gudluck :)

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!