TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Dec 5, 2011

Ombak rindu

Assalammualaikum
hehe , aku ni ckp mcm taik kan , arituh ckp itu last post lah bagai
haduii , tpi lame2 , ras2 rindu plak nk post2 ni haha :D

okeyh arini aku hangout JJ
tgk wayang citer ombak rindu ngan isya n elyas
3 org je , nk ajak rmai2 mls plak
haha , best weyh , kitorg buli isya
die dtg awal au , tp kitorg dtg lmbt , lmbt sejam kowt !
haha , pastuh die mengamuk haha , tp x lame , kejap jeh tuh
haha , pastuh jalan2 msuk sume kedai
pastuh harok2 gelak2 haha
pastuh main game , main game kete
haha , lwan elyas , elyas kalah lah ! BOO
pastuh main ice hockey , bnde alah ni best weyh , haha
pastuh main drum , aku igt lagi game tuh dh lah speaker kuat
pastuh die jerit '' Song Failed '' , kntoi aku x reti main , malu aku
sume dgr hahaha :D

lps tuh , aku igt lgi time kakak isya , si aida gilo ni minx duit kt aku
mcm ah long weyh , haha , hulur je tgn tuhhh kt aku
x lenguh ke ? bab duit laju aje

pastuh time ombak rindu tuh kan
aku nagis lah , nagis bkn sbb citer tuh !
nagis sbb ...
x perlu tau lah , ade kenangan kt situ haha :D

pelik doe , time scene sedih kan , diorg gelak2 ,
aku rase menyesal tgk citer tuh ngan diorg
diorg gelak , pastuh satu pangung ikot gelak ,
lgsung x jadi sedih , cibai btol
bru igt nk nagis puas2 kasi popcorn tuh masin

arini aku prg JJ aku beli gastby purple
nak beli yang pink
tpi , haduiii
haha , entah lah .

pastuh , kalau prgi JJ , panggung 3 , seat belah kanan , D - 17 ,
aku mintak maaf kalau ade darah aku kt situ
haha , x sengaja , haha :D

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!