TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Dec 28, 2011

Melaka trip

hello you all :)
arini aku jalan2 pg melaka
haha , kalau nk di ikot kan , ini dah kalu ke 4 aku dtg tmpt yg same
tpi , entah , x muak2 pun
sbb dpt tgk minah2 salleh tuh , cun2 belako haha :)
yang ngoman mcm maddi jane pun ado
derp , CloseEnough .
korang faham ape aku ckp tdi ?
kalau x faham , mmg ketinggalan zaman lah kan .


tuh dia , abg betcha , abg betcha di tepi jalan , ewahhh :)


kalau aku dh besar nnt aku nk letak ni kt bilik air aku :)

lps tuh aku mkn big apple , aku suke Chees donut
sedap gila , ALL TIME FAVOURITE
CloseEnough

Lps tuh , aku Shopping sakan kt Dataran pahlawan
serious aku cakap
BESAR GILA
TrueStory
3 kali ganda dari jusco seremban 2

lps tuh mlm tuh naik Melaka river Cruiser
aku mls lah nk letak gmbr , lmbt plak loading upload ea
beku taik tggu
best2 , minah sepanyol dok sblh aku
lawa2 jugak org sepanyol ni kan
rase mcm nk cari awek sepanyol je
haha , LikeABoss
faham x ? x faham diam :)

and akhir sekali , aku naik menara Taming Sari
haha , tggi doee , gayat aku , nasib x ngompol time kt atas tuh
kalau x , free2 je padestrian kt bawah tuh dpt hujan :)
FuckYea

td aku beli spec Levis Rm80
thun dpn aku pkai spec , jadi budak skemah
nk jadi budak baik , :)
ChallengeAccepted

akhir skali , love you :67: :face68:

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!