TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Dec 9, 2011

:I

gud monink guyz
mlm td aku , haha , entah lah weyh
otak mcm dh x betol ,
PENING GILAA
aku lgsung x tido seharian
herghh , siot lah weyhh
rase mcm nk tikam je otak ni
tpi kang mampus susah plak

result PMR x lama lg kuar
aku x cuak pun
biar ah result aku terok ke apa
mase depan aku tetap sama
thun dpn aku nk mls nk jadi bagang lgi
aku membisu jelah , mls nk cakap ape2
bila aku bukak mulut org sakit ati
dlu bergadoh dgn kawan baik , sbb mulut aku gak
lps 2 , ........... haish , xnk citer lah
thun dpn mmg aku nk berubah lah
jd bisu lgi baik .
aku , benci hidup aku sekarang
tiap ari penuh dgn penyesalan
tpi biar jelah , nnt lame2 oke lah tuh kann
mati lgi baik .

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!