TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Dec 16, 2011

dlm masa 2 bulan aku hilang semua nye

assalamualaikum
harini aku mmg
FEEDUP kau tau x ?!
lps satu , satu bnde menimpa
lps ni apa ?

besar btol dugaan Allah bgi kt keluarga aku
aku x tahan tgk mak aku nagis
kenapa lah die ni x bertanggung jawab !
kalau aku kt tmpt die , aku dh bunuh diri je
sbb , org mcm die ni , mmg x GUNA !
baik pg mati !
dah lah susah kn keluarga aku
aku akan benci kau smpai aku mampos lah weyh
serius aku cakap
aku pantang org buat taik ngan family aku ni
terutama mak aku !
herghh , berani kau buat mak aku nagiss !
kau mmg JANTAN x guna !

aku sedih lah weyh
asl hidup aku dh mcm ni ?
dh porak poranda dahhh
dlm mase 2 bulan , aku dh hilang semua nyeee
aku sedih kau tau x ?
SEDIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
korang xkn faham perasaan aku
korang xkn faham
Tuhan je tau ape perasaan aku skrg ni
aku rase mcm nk menjerit
tpi kang org ckp aku gila
tpi aku mmg pun
AKU MEMANG DAH SEPARUH GILA
...............
GILA GILA GILa GILA GILA

aku x kuat weyh nk terima dugaan ni ...
aku rase mcm dah nk gilaaaaa

aku skrg ni tgh frusttttt
just leave me alone
i dont need anybodyy

mgkin ini balasan sbb aku slalu sakit kn ati orang kowt
yup
aku mintak maaf kalau aku penah sakit kan ati sape2
just , pliz maaf kan aku ....................
itu je aku minx

thun dpn aku harap2
aku msuk asrama
aku x kisah lah asrama tuh terok mane pun
aku x kisah lah kne buli ke apa
juz , aku dh x tahan dok sini .....

tpi
aku still , ade perasaan happy
sbb , aku still ade kawan2 yg slalu buat aku happy
thanks :')

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!