TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Nov 22, 2011

YAY malaysia menang !

Assalammualaikum n salam satu malaysia :D
smlm , malaysia mng wokk , haha , time die amik penalti tuh kan , aku tutop mate .
SERAM BODO ! haha , pastuh aku pelik lah , ade satu pemain simpanan , name die Zubir , bet kiri terengganu , bagi aku , die Main superb , asl om kim swe x masuk kn die awal2 ? haish , yang plg tenggang time tgk indon tuh nagis , alololo , comel gila , chill weyh , jgn nagis , x cool , cuba lagi yer :)

okeyh , pada 20 november , aku gaduh besar dgn awek aku . HAHA , bape jam je pun gadoh , pastuh elok balik , hangat2 taik ayam jer . 27 hb ni die ade buat persembahan kt parkson , haha , betul ke ni ? wahh , tayang gigi lah kau kt atas tuh yerr , silau mate memandang haha . btw gudluck babe :)

mama , saya selsema , nak tisu !
Tisu dah abis lah nak !
tisu toilet pun jadik lah mak :D
nah ~
sayang mak :face1:

btw , mate aku dah sakit ni , rmbut ak pnjg lah , abiz die cucuk mate aku , haish , rmbut2 , nasib baik aku sayang kau lau x , aku letak racun biar kau x tumbuh hahaha :D

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!