TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Sep 2, 2011

Raya 2011

Hye you all , hehe , ape khabar ??
aku pning la arini , dok dlm kete lme sgt , nk blk td jln JAM TERUK .
adui , abiz msok angin , terkentut kntut aku haha :face17:
bpak best on9 pagi2 mcm dlu , sbb dh xde sahur , x pyh nk tido awl kan

amacam raya ?? dpt byk x ? untong la spe2 yg muke lawa2/ncem2 ,
konfem dpt byk kn , huhu , jeles !!
aku ni biase2 jer la kn , time raye dok kt conner pas2 wat muke kesian
dpt la gk duit raya haha :face15:
thun ni aku dpt Rm 150 jer huhu
igt nk kumpul la , bli Fixie huhu , suda lame mengidam doee

bile nk skola hah ? rindu plak , bkn rindu sme buku tp awek haha
ape lah , buah ati aku kt indon !! die bwat ape tah pergi sane
jual bakso kowt , ataupun jual tempe , haha , konfem x laku
tgk gigi je org da lari
hey , balik la cpt , aku dh mcm mayat idop ni doee
slalu kalu aku bosan mst aku msj die
tp skrg ni , aku msj budak2 ni bkn nk reply pun
so , aku IM la minah2 kt FB tuh , usha2 jap haha
tetbe lupe yg aku ni dh berkapel jap , biase2 la , kncing msih bercabang lg
huhu , FB ni loading la , aku nk upload gmbr raya aku pun lame
die tlis kt situ 281 minute remaining , bpak larh
keras taik aku mcm ni , haha ,

korang nk taw x yg kt Kg aku , mat2 rempit ni selekeh ??
biase la , budak baru nk up kn , org da 7up die baru up , adess
bodoh nyer mat rempit , dasar kampungan ,
bwk moto burok , pkai RayBan 10 ringgit , bjet style la tuh
mcm babun doe , aku fhm , mat rempit mmg xde style
x hebat mane pun , lgi Hebat budak skater dri korang weyh
org dh abiz main die baru nk main , adui , terglak aku tgk korang

da la , aku mls nk citer lg , aku tlis pnjg2 bkn nyer ade org nk bace pun kn
chow :]

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!