TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Jul 8, 2011

hey best gile malam tadi :D

hye sume
best mlm td , kitorg men bola smpai sakit bdn2
spak bola smpai kuar umah
hahya , bagang weyh kitorg
pastu , bile dh ade nikkon ni mmg gayat la
men snap2
haha , jap nk pergi la
menggila lagi weyhh
tpi nsib la aku dpt on9
hehe

untong la cpe yg pergi skola nnt haha
aku blk serembam ari ahad
lame kn ?? HAHA
mst byk gile gmbr aku upload hehe
kezen aku kawin
wah , semenjak bru blk dri oversea ni mkin lawo la diorg
haha , untong la kwin
arini msing2 patah riuk
angkat barang berat2
adui , aku ni dh la keding
mne larat sgt
nsib la kezen2 aku ni semangat
HAHA . ade jugak bunefit kau mkn byk2 slame ni eah ?
HAHA . da la , aku nk pergi hangout kt bandar jap
chaw ~

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!