TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Jun 4, 2011

keyh fine aku mmg x guna

semua org ade prob
tpi sndri pnye prob
x prlu kowt
nk share
x payah taw
and x prlu taw

aku manusia bodo
xd sape suke aku pun
aku taw byk ckp blkg2 psl aku
xpe la korang pun da besa

bia aku tempuh sorang2
bia aku lyn diri aku sndri
bia aku sedih sorang2
aku lg selesa
dri aku bia org tgk aku nages
aku x kuat
tpi aku sekurang kurang nye aku
xde la depress bile jmpe org lain
korang ade nmpk aku muke masam bile jmpe org ?
ade ?
xde kn
tpi bpe byk aku tgk org depress bile jmpe
sbb ??
sbb diorg taw nk share mslh ngan org jer
sbb diri sndri ,
org lain tanggun beban
bodo kan ?

org mgkin kate aku ni bodo
sharing is caring
tpi aku lebih rela tanggung ni sume sorang2
tapi aku still senyum
bwat mcm anjing belaan aku dh gemok
yay ! yay !

aku bkn bwat perangai
dh ni mmg aku nk bwat mcm mne
aku bkn hipokrit
tpi juz xnk tunjuk kan je tu jer

awek aku mst meluat
aku taw
lame2 mst die x tahan
mgkin satu ari die tggal kn aku jugak

die yg terakhir
pasni xde coup da
bia aku lyn dari aku sorang2
kwn baik ngan diri sndri sejak azali
bez

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!