TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Jun 13, 2011

Cari pengalaman

Hey , malang la kan
band kitorg x dpt msk batlle of GIG TV9:face60:
tp nk bwat mcm mne ?
xpe la , kitorg pun msih baru lg
so bwat ape nk terburu buru
cari pengalaman dlu
eh ! nyamuk ni , aku gigit gak nnt ni kang
haha , aku plak yg hisab darah kau en ? haha
kitorg nk bwat lgu baru kitorg da
bln 7 or 8 ni , nk bwat show kt JJ
haha , berlawan kt tempat sndri dlu , baru lwn kt tmpt org
hehe , aku konfiden aku leh bwat
insyallah
kalau x berjaya pun
janji aku enjoy
sbb ini jalan hidup aku yg aku nak sbnr nyer
aku gile la arini
byk org kutuk aku HIV laa
sakit ati tol haha
yg kesian tu
da bape ari aku x msj awek aku
tp td aku da topup
maxis kate memory full la bagai
sakit ati tollll
lagi2 ngan nyamuk ni yg gigit2 aku aku
arghh !!
eiii , nk je aku bakar bilik ni .
pndai plak die elak dari kne tepuk ngan aku
aish , sabo jelaaa .

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!