TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

May 9, 2011

you not one of my best friend anymore

okeyh fined
kau bodoh ke tuli
aku dah minx maaf , maaf kn jela
ni lagi kau ajak gado
okeyh fine
aku ikut ape kau nk beb
kau nk gado ??
aku x takutt ,
kalau pun kau x nk gado ,
xpe , aku still bleh bunuh kau snyap2
aku tarik sume mmber2 aku
pulau kan kau
kasi mati ko sorang2
idup sorang2
biar mati laknat babi bangla
dtg melaysia menyemak blk la negara sndri , puihh
aku kwn ngan kao pun sbb
aku kesian , aku tgk kou xde geng
aku kutip kau
jadi geng aku , kwn baik aku
tpi mcm ni kau bwat kt aku ?
kau buat salah beb , tp aku yg minx maaf
kau ade ?
haramm !!

kou da dtg skola x mndi
bau kuat lak 2 , bjet konon pkai dedorant Axe effect
otak kou la , nk membongak
kau nk byr duit klas pun aku yg tanggung
sbb ape ??
sbb aku kesian kt kau

aku tgk kau mkn , tp xde air,
alasan kau nk saving nk prgi CC
aku blnje kau air ,
supaye nnt bile aku ngan kau pg CC kau ade duit

aku tgk umah kou xde ternet , xde game best2
aku ajak kou dtg umah aku
surf ternet same2
gelak same2
aku kasi kou main game
sbb ape ??
sbb aku kesian kt kau

byk aku kesian kt kau tp kau ade ?
x an ?? bodoh
bye , you not my friend anymore :face11:

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!