TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

May 5, 2011

Bad

Ape la
arini da la aku gado ngan kwn baik aku
alasan die
ade dua sbnr nyer
aku xnk die tiru KGT Geo aku
dan , sbb aku tadi Demam
pening pale sgt2
die ejek aku dtg bulan la ,
klua haid la
tu yg aku silently kill him
die x bleh survive
kalu die xde aku you know
sbb aku ade pengaruh besar kt group2 tuh
so die mmg
mcm tu jer la , duk sorang2 xde geng
sbb budak2 lain sume ikut aku
boikot bangla sial tuh

time balik ,
aku bertumbuk
ngan die la
nsib muke aku x lebam
tapi prut aku senak la
tapi , bibir die berdarah
mate die lebam
mmg sdp
kau yg mule dulu bhai
aku ngan sakit , pening pale
kau kutuk2 aku .
lps aku amik panadol
trok kau kne . nsib aku msih belas kasihan kt kau
sbb kau kwn lame aku
sejak dari drjh 2 taw
kau jgn bwat perangai
aku bwat mcm ni utk kau sedar weyh
perangai buruk kau tuh

aku still anggap kau sbgai kwn kau taw ark ??
walaupun aku jerit
sial babi sume tuh kt kau .

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!