TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Apr 24, 2011

storming evening


duhh , ptg tadi x hujan ann ??
tapi si Ex den ni hah , takut nk kuar sbb die kate
dh dgr bunyik guruh , die takut
so cancel nk kuar jalan2
so aku pun blk la umah , terlupa lak nk pergi dominos ptg td
sbb aku buzy tgk movie HEHE
ape la Esya ni , mne ade hujan , juz guruh jerr
takot sgt nk kuar adoi ai :face60:



Comel kan ?? saye suke sgt2 anjing .
rase mcm nk peluk2 kuat
lps tu anjing ni pndai
aku suke tgk die terjelir jelir lidah
and aku x takut ngan anjing liar
sbb diorg nmpk comel :t::t:
aku aritu nmpk ade org bwk anjing kt mane tah
tah mcm mne aku leh terpegang anjng tuh
usap2 pale die , best , bulu die lmbut
then baru aku teringat
'' Ya Allah ni anjing siott ''
then baru aku terigt jugak
'' nk pegang anjing boleh , tapi jgn mase bulu diorg basah la ''
so , disebab kn aku was2 jugak
balik umah aku trus samak HAHA .
tapi sebelum tu aku ade salam kwn aku , pegang baju diorg sume
HAHA mmpus la diorg HAHA

okeyh2 , tadi aku tertelan air batu byk sgt
so skrg ni aku skit tekak
mcm bandi amuk da sore aku
YEAH YEAH:face50:

okeyh skrg ni aku menunai kn wasiat awek aku
wah wasiat yer HAHA
xde la amanat yg die suruh aku bwat
belajar lagu yg die nk aku ajar
aish , lagu jiwang lak uh :face53:
aku sbnr bukan x suke jiwang tapi aku x suke jiwang bhse melayu
aku suke jiwang english baru smart

okeyh , aku bukan gay
tadi tuh aku sje nk kasi org bitat supaya kurang sket notification aku
susah btul kalu masing mulut pok pek pok pek ni
siku ngan kaki kang
pergh ngan kaki ,
HAHA skali tgk2
aku yg berleter lebar kt sini .
adoi ai okeyh arr:face60:

aku blah dulu
assalammualaikum :face52:

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!