TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Mar 11, 2011

sebelum cuti

haloha ~ macam2 bnde jadi sblm cuti smester ni an ?? HAHA , result exam teruk , bola pagi td aku terpakse jadi keeper . jgn tnye la an , cekap ke x . aku la pnybab kemenangan bhai !! haha , pnyebab kemenangan pihak lawan -.- . diorg pun osah eh bagang suruh den jadi keeper . tapi ala , biase la tu ujan , licin . byk plak alasan . HAHA , aku begang sgt , aku dh la ade PJK pagi td . tapi ade plak org tabung haji ni menyemak bagi taklimat die . cibai betul dpt main bola kejap je . tapi yg syok uztaz arini citer BLUE lps bace yasin . antara ayt beliau '' mu yg laki jage la burung mu supaye x trbg merate rate '' . '' yg pompuang nih , tutup sangkar kamu . kalu kamung x tutup burung masuk '' . dgn loghat ganu nyer lagi . weyh guyz , cube korang tgk buku dinamik 2011 SMK Seri Pagi . tgk bahagian belakang . jmpe ? pastu tgk bahagian paling atas . gmbar kt bucu kiri sekali . HAH , percaye la , pompuan tersebut akn jadi bini kou x lame lagi . tapi aku kesah ape an , yg penting aku hensem kt gmbr '' 2 Carnation '' . and awek aku paling comel kt gmbar '' 1 sekian sekian '' . HAHA , aku mls nk declare sape an . senyap2 suda arrr . mcm kencinggg . kecing tak kt public an ? mst kt semak ke , longkang kee itupun kalu kou tu jenis pengotor . aku ? aku kencing dlm botol then baling kt org vietnam , nepal tu sume . kasi die rase mcm mne duduk kt malaysia !!

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!