TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Mar 24, 2011

love

aku cintan same itu budak , tapi aku x taw ape perasaan die kt aku . aku takut kalu aku bertepuk sebelah tgn .
tapi hakikat nyer aku tepuk pakai kaki . mcm mne tuu ?
dn hakikat nyer juge aku menepuk dahi , ah maklum la ade laknat belang2 nk isap darah aku . ai ai ai ai !!

oke back to story , name die aku x leh nk sebut . kang die marah aku mls nk ilang kawan .
dh lame aku cintan same itu minachi tapi aku x pernah nk ckp kt die .
kt skola , jumpe pun kadang2 . and yes , dh banyak da kwn laki die an ??
jelous ?? nope , itu hok die . muke comel , tapi , ahh x taw la ape nk cakap . sometime very rude you know.
 aku dh mls nk citer pls minachi ni lagi  . nmpk sgt la yg aku da angau . kluar toilet pun lupe tutup zip .
hok aloh .
aku miss gile same wa punyer bro , Ryan . semalam kou koll aku , kate nk dtg skola arini tpi kou tipu aku :[ .
sial kou pendek . dah 2 minggu setengah dh kou duk oversea nun . balik la cepat . aku dh lame x duk borak ngan kou ni . byk bende aku nk citer . alang oversea , bwk la Hadiah . heh ~
xD

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!