TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Mar 2, 2011

bom sana bom sini ape pun tarak .

oke dgn ini saye menyatakan bahawa . aku akn tulis bnde alah ni sikit jerrrr ar ?? petir berdentum dentum kt atas pale ni hah cik kak oiiii . skali die sambar dek wa punyer streamyx mmpuih den mati x beronline . guruh je lebih tapi ujan x gak2 turunnn . aku arap hujan turun dgn lebat selebat nyer supaye aku x pyh pegi tusyen . mls laaaa . td kt skola dh la exam , dh abiz dh pun sbnr nyer . ni jap lagi pgi tusyen ade exam lagiii . aduhai , PMR pnyer psl la ni an . ari duk hadap buku , lame2 buku duk hadap kite yer x ? HAHA , aku kesian gile dgn bdk2 ni , dh la balik dri umah elyas botak gandi jalan kaki . jauh lak tu an . mmg esok ade je yg hangussssss . terlebih masak . HAHA . aku skrg ni duduk kt umah sehelai sepinggan . opss !! sepinggang . haha , aku mmg slalu tersasul , smpai dlm blog pun tersasul . dlm karangan , haii x pyh ckp la mmg slalu tersasul punnnn . telinge aku ni dh smpai lebar la cikgu2 duk tarik2 . smpai kn ujan astro x dpt tgk an ?? hah , telinge aku , aku kmbang kn buat parabola diee . okeng aku nk pergi trjun bagunan jap pastu bwat rivision pastu pgi tusyen pastu threeee . HAHA lu da kena beb . babai babai :)

Write by Faiz Aiman the jackass . 5.58 PM , in my room at coordinateee ..... errr nk coordinate gak kee ? leceh la hai kou ni . bagang .

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!