TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Mar 17, 2011

Angin kuat pasu pun tumbang

x payah membazir eletrik pasng aircond , tgk ni , skrg kite sudah ade aircond semula jadi taw . bukak je tingkap kertas semua berterabur . aku x xtau la umah korang mcm mne , tpi umah aku mcm ni la . eh ni pehal ade daun kt keyboard ni -.- . tgk tgk !! smpai keyboard bhai angin ni tiupp . die igt aku ni lilin bufday agak ea nk main tiup2 tapi x pe .sedap pnyer hal macha .

arini ari ape ?? it thursday ryte ?? okeh , aku cume nk igt kn kpd kaum2 adam disane , esok jgn lupe smayang jumaat . jgn hari cuti solat pun cuti bai . igt , kiamat is juz around the corner . so bawak2 la bertaubat . tapi xde la aku suruh kou jadi uztaz , tabligh ke ape choii !! x !! juz buang yg keruh amik yg ..... yg ape ?? yg jernih ?? salah !! amik yg ditapiss !! baru betul , diamond la yg terbaik HAHA . jernih2 pun bukan tulen bhai , mcm kencing aku pun jernih jugak . errr , stop . merepek byk da ni . 

guess what , im now a screamo singger . aku karoke td , jadi bhai . ops , bukan karoke kt jmban . tapi di bilik sndri . dgn ade nyer set sound system yg superb , microophone murah saje , dan tv LG yg besar gedabak ni , membuat aku gatal tgn nk karoke . tpi jgn jadi mcm abg aku la an , magrib pun die karoke . that make me wonder why the fuck that you dont make a album yet . sore pun sedap , sedap la sgt -.- .

write by Faiz Aiman dan jeng jeng jeng , dan kucing saiya Apai !! . credit to Apai :]

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!