TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Feb 6, 2011

Today story ^o^

hachummmi !! sori brsin . hashummmi !! polik la plak bunyik ea . oke arini di pagi yg terang menerang aku msih lg tido dn aku bkn nk cter psl time pg . arini aku bgun pkul 12.37 tgh hari . sbnr nyer aku bgun pkul 11.58 . tpi da mmg perangai aku suke bwat2 tido bile nmpk family aku yg lain lalu lalang dpn blik . lalu lalang smpai lalang sndri tmbuh dpn bilik , HAHA . sjk tadika lg aku mmg mcm 2 . aku bgun dn menjalan kn tugas aku sbgai komando komando keluarga . bkan pg berperang , bkn juga berkawad , no no bsuh tdas pn bkn . tetapi ialah memasak . sedap gile bai aku msk . ko cayer x keluage aku bleh abiz kn ape yg aku msk x smpai 1 minit ?? x caye ?? aku msk air la dodol . skali teguk je bhai . cbe ko try . try la  . tryyyyyyyyy jela . byk bunyik plak =o= .

'' owh dinda , aku begitu cinta pd mu , ku sanggup meredah lautan api , trjun dlm gunung berapi , bukit api , kentut berapi . semua nyer utk mu ohh adinda . adinda dgr la kanda mahu bicara ku sangup belah dada ku utk mu adinda '' . oke stop . org2 dulu sgt pndai berkata kata tpi x logik . aku x ske btul ckp bnde yg x logik . redah lautan berapi la bagai . pgi la kou redah nk tgk mcm mne roman ko bile da jd keling . bodo . sje je nk kasi anu ko terbakar ?? stupid kia =o=  . gaye bahase hiperbola yg melampau .

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!