TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Feb 7, 2011

Sekula owh Sekula kenape engko ______ tetttt !!

aish . ckgu ni main2 pulok !! kate spe x bwk bju PJK kne sebat la , rogol la ape la . tpi arini bile semua org da bwk bju , x pkai plak . die kate bwat ape bwk bju bkn nyer sukan pun . aishhhh . membelit mcm ular !! kimok , berat kn beg je aku bwak seluar ngan bju nih hergh ....  =,=

cikgu Rosli ni mmg sengal . ajr bdk2 mcm kite ni hah psl bnde2 18+ . gilo !! dh tua2 pn x puas enjoy lagi ?? berzikir la org tua oii bwk2 mengucap . kubo da bsing da bape kali duk memanggil kou . hmmm , aku rindu la kucing aku ni hah . da lame da die duk kt klinik puake tu . sihat ke x die huh ?? Halo halo doktor kucing sye ape khabar ?? teettt silent . bodo nyer dr. igt kn terer la sgt ko ni . entah2 bedah semut pun lps . podahhh cikk !! baik ko jadi nurse jela weyhh !!

HEHE , balik2 je skola . pergh !! makanan terhidang luas kt meja . jap kire pinggan 1,2,3,4 ..... laaaa xde la luas sgt jap tkar blk .makanan terhidang sempit kt meja . hah baru btul an an an ??? yum yum . mak ape ni ?? ini la die nugget aym bersalut tempura ... owh yeah ?? makkkkk , kou goreng byk2 cpt , aku nk mente darah . mkn nasi dgn air galak , hamba nk gelak Muahahahaha !! . [ jgn bersikap kurang ajar dgn ibu dn bapa dn ayah dn daddy dn papa dn ... adeh pnat la aku nk tulis sume mampuih kou la ]

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!