TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Feb 9, 2011

Karo aku da prgi

Heyy . yg ko nmpk kt tepi belah kanan yg '' My karo '' tuu da basi laaaa . die da prgi jauhhhh . die prgi spore :(
aku mls nk edit blk laa tu sbb 2 gmba minah tu msih ade lgi kt situ . ape yg aku nk wawar kn kt sini ialah '' I am Single '' . goshhh semenjak da clash ni make timbul la name baruuuu . tadaaa . '' Janda '' . blurppp !! aku kawin pun x lg , masih lagi suci murni dan teruna . da eboh da bdk2 ni pggil aku janda . siap ade yg tetbe selit ayt kopi . arr yg tu babi laknat . kopi janda ?? kepale otak aku la an . weyhh siyezzz weyhh . Ryannnnnnn weyhh akuuu rinduuu kou gile babs !! x life sial ko x same klas ngan akuuuu . stakat ade Kaber , Pedon jer bwat apee . blaja la rjin2 ksi otak kou yg lmbab tu upgrade skett . kentut laju , menguap besar , tulisan buruk , tapi otak lmbab .


abg2 gay sekalian dan bohsian semua , aku siyez ni . aku da xde idea nk tulis ape kt blog ni . mak aih menulis aku bntai ?? Menaip la Wahai Faiz Aiman B Zullkifle . ape la ke fuck aku ni ????? ketandusan idea and perkara yg indah smkin kurang dlm idup seharian .

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!