TOLONG BACA ! PENTING !

http://muse-army-uprising.blogspot.com/
tuh link blog aku skrg , bye2 , blog ni abaikan

Dec 22, 2010

bjet hot jerk

haktuih . ade ke btine roman kmbing ni klua umah pkai singlet jer . eh2 . lau siang xpe la gak  . ni mlm la diao !! pas2 tayang2 ketiak . kalu berblu xp beb gua x kesah tp ni . berkeladak klh kn tauke badak . pas2 bile tnye npe pkai singlet mlm2 die ckp ape au ''sje je nk glamour '' . jwpan ko mmg minx buntot aku cucuh kt mulut ko . ko bau la an . lps 2 ade ke minx aku payung ko mcd !! eh2 , hep hep !! koprat la minah ni eh silap , keparat !! ko igt duit aku nk saving utk ko jela bitch ?? baik aku blaje halimah jonggang dri kou . mengedik dpn awek aku . mmg ko tempah kubo la kn . nsib awek aku x sound ko . kalu x . mmg aku dh lme buat cap 5 kt muke ko . 10 pun bleh kn ? karo kia . name die nur ain shafinie bt halizam . terang 2 name ko aku letak .

nape la idop aku ni hine sgt ? byk btul la karo . jual bdn sne sni . airini . dh nk dkt 3 org karo text aku . mle cter normal je . pastu tetbe dh cter blue . ingat aku ni sangap p****t ke ?? aku taon nk PMR la cha . kne study byk . aku kne jd org yg berjaye . so sye x lyn minah2 kne tebuk mcm korang ni . x steam pun .

No comments:

Post a Comment

PERHATIAN !!

helo kpd reader , kalu nk bukak , older post or newer post , sile bukak in new tab okeyh , kalu x nanti error . HARAP MAKLUM !!